top of page

יולה חלפין

נטורופתית.


העסק שלי ביקש להיוולד מזמן. ממש מזמן. אבל לא היה מי שישמע את הקול הזה. עוד בילדות חלמתי ללמוד רפואה. עבור מישהי שמגיע ממשפחה של רופאים זה היה צעד טבעי וכמעט מתבקש. אך משהו בי לא היה שלם ולכן הקריירה הראשונה שלי התמקדה בתחום כללה, מנהל עסקים וניהול משאבי אנוש. ביליתי 15 שנה בטירוף של הייטק במגוון תפקידים, המון הצלחות ומעט אושר. את התפנית הביאה לחיי מחלת הסרטן בגיל 30 בעקבותה לא יכולתי יותר להמשיך להתעלם מהרצון האמיתי שלי לעסוק בתחום הבריאות ולהביא ריפוי לעולם.


מה הדבר שהכי חשוב לך שידעו עליו ועליך?

אין לי תשובות, אין לי פתרונות, אני לא עובדת עם פרוטוקולים. יש לי המון שאלות (המון!), הפגישה הראשונה אצלי בקליניקה נמשכת שעתיים ולפעמים גם זה לא מספיק כדי לשאול את כל השאלות שיש לי כדי להכיר את האדם שמולי. אני אדם סקרן. ויש לי אינטואיציה מעולה. לפעמים אני נותנת הנחיות טיפוליות והראש שלי לא יודע להסביר למה. במקרים כאלה אני יודעת שצריך לתת לבטן וללב להוביל. לרוב הם צודקים, והרבה פעמים מפתיעים


למדי אותנו מושג אחד מתוך עולמות התוכן של העשיה שלך

סינגרגיה. המשמעות היא ששני כוחות שפועלים יחד נותנים אפקט חזק יותר מסכומם של השניים. אצלי בטיפול סינרגיה באה לידי ביטוי על יד שילוב מגוון כלים שתומכים אחד בשני. כנטורופתית אני משלבת לא מעט כלים טיפוליים וטכניקות: מטיפול תזונתי וצמחי עד פרחי באך, שמנים, קלפים טיפוליים וכמובן שיחה. כשאני רוקחת פורמולת שמנים או צמחים אני תמיד מכוונת לעבודה סינרגטית, כלומר אותה פעולה שניתן להשיג במספר מנגנונים שונים. לדוגמא, אם אני רוקחת תכשיר לטיפול בטחורים (לא עלינו..), אני אפעל להפחתת כאב ודלקת, חיזוק אותו כלי דם שנחלש, כיווץ של הטחור, הפחתת דימום, ולשם כך אשתמש בשמנים וצמחים שונים שכל אחד יודע לעשות את תפקידו. כולם יחד יביאו להקלה אך כל אחד מכיוון אחר. זוהי סינרגיה.



תארי נושא אחד שאת מרגישה שחשוב לך לקדם בעולם באמצעות העשיה העסקית שלך

אורח חיים בריא. בעיניי זו תפיסת עולם שמגדירה את ההתנהלות של אדם בעולם. כבוד לגוף והקשבה לצרכים שלו. הרבה יותר מתזונה בריאה (שבטח זה מה שהייתם מצפים שאומר בתור נטורופתית). אורח חיים בריא זו הזנה ראויה פיזית ורגשית, פעילות גופנית מותאמת וסדירה, היגיינת שינה, תחושת סיפוק כללית, קשרים חברתיים מיטיבים, תקשורת חיובית ועוד.

בקליניקה אני עובדת עם המטופלים שלי על מגוון אלמנטים שמרכיבים את המושג הרחב הזה "אורח חיים בריא". כמובן מתאימה להם תפריט, אך גם הרבה מעבר. מתעכבת על נושא השינה ועוזרת לשפר אותה אם יש צורך. דורשת להכניס פעילות גופנית לחיי מי שלא רגיל לכך, כולל לעשות טיפולים תוך כדי הליכה עם מי שזה מתאים, וכמובן תמיכה רגשית רחבה בנושאים שדורשים תמיכה, כל אדם לפי צרכיו.


איזו הצלחה חוית לאחרונה?

שנת קורונה המטורללת הייתה שנה לא רעה מבחינה עסקית עבורי במיוחד בגלל שבמהלכה נולדו שני מוצרים מדהימים ואהובים.

הראשון הוא תוכנית ניקוי רעלים מקוונת בת חודש ימים במסגרתה אני מסייעת לאנשים לשפר את הרגלי התזונה שלהם, להיפתר מאתגרי בריאות רבים ולרדת במשקל. יותר מ-200 איש מספרים על השפעה אדירה של התוכנית על חייהם ובריאותם ולי זה גורם לתחושת סיפוק עצומה.

והשני הוא טיפול נטורופתי בהליכה. מיועד לנשים שמגיעות לקליניקה שלי כדי לרדת במשקל, לאזן רמות סוכר ושומנים בדם, לטפל בתת פעילות של בלותת התריס, בעיות עיכול ובעיות הורמונליות שונות. ובאופן ספציפי יושב בול על אלה שלא רגילות לזוז ולעשות ספורט. בשעה בה היינו יושבות אצלי בקליניקה, אנחנו הולכות, ותוך כדי מנהלות שיחה טיפולית לכל דבר. 2 ציפורים במכה. יעיל, מהנה ומרגש.


מהי נשיות בעינייך ואיך היא באה לידי ביטוי בעסק שלך?

כאישה יש בי גמישות, יצירתיות, רגישות ויכולת הכלה. כל אלה הם ערכי ליבה בעסק שלי. לפיהם אני חיה, ולפיהם אני עובדת.


אם היית פוגשת את עצמך של לפני חמש שנים מה היית אומרת לה?

לא לפחד להוריד את הרגל מהגז. בנסיעה רגועה אפשר להגיע רחוק מאוד, וגם להינות מהנוף. לקח לי לא מעט שנים להפנים את המסר הפשוט הזה וכיום חיי הרבה יותר נינוחים ושלווים ממה שהיו לפני חמש ויותר שנים.


שני טיפים שעוזרים לך בהתנהלות בעסק ברגעי משבר וכדומה שחשוב לך להעביר לעצמאיות אחרות.

אני אדם גמיש ויצירתי מטבעי ואני מנצלת את התכונות האלה לטובת העשיה המקצועית שלי. מי שפונה אלי מקבל לרוב מענה גם אם הוא לא סטנדרטי, ואני לא מפחדת לעשות דברים שלא עשיתי בעבר. יש לי כמה דוגמאות כאלה: לרקוח תכשיר טיפולי לבעיית עור שמעולם לא טפלתי בה ושאף אחד לא הצליח לעזור איתה ולהצליח בגדול כי משהו באינטואיציה מוביל אותי לכיוון הנכון, או לחילופין להנחות סדנת בישול בטבע לקבוצה של 300 איש כשהכי הרבה שעשיתי לפניכן היה 30.



אני יולה חלפין, נטורופתית מכרכור.

מטפלת בכרכור ובאון ליין בבעיות עיכול, בעיות הורמונליות, עור, בלוטת תריס, סכרת, כולסטרול גבוה וירידה במשקל.

מנחה סדנאות ניקוי רעלים מקוונות.

בעלת ליין מוצרי רוקחות טבעיים שניתן לרכוש בחנות שבאתר שלי yulabriut.com ואצלי בקלינקה, כולל רוקחות טיפולית מותאמת אישית וכן מוצרי טיפוח יומיומיים.

מרצה ומנחה סדנאות רוקחות ובישול בשוק הארגוני והפרטי.

bottom of page